[email protected] . Goirle, regio Tilburg

ACT, Acceptance and Commitment therapie

ACT  is een wetenschappelijk bewezen vorm van gedragstherapie.
Binnen ACT leer je om jouw zinloze gevecht met vervelende gedachten, emoties en lichamelijke sensaties te staken. Hierdoor ben je in staat om je aandacht te richten op de dingen die je werkelijk belangrijk vindt in het leven (waarden).

De kern van ACT is de filosofie dat vechten tegen onvermijdelijke omstandigheden uiteindelijk ten koste gaat van een vitaal en waardevol leven.

 

Psychologische Flexibiliteit

De focus bij ACT ligt op het vergroten van je psychologische flexibiliteit. Hierdoor kun je beter omgaan met de grillen van het leven, en zul je sneller geneigd zijn om de dingen te doen die echt belangrijk voor je zijn. ACT zorgt voor een vrolijke, speelse levenshouding, waarbij je alle angst en pijn, die inherent is aan het leven, op de koop toeneemt.

 

Van een vol hoofd en gespannen lijf
naar rust en ontspanning.

Van een leeg gevoel
naar voldoening en inspiratie.

“Ik inspireer jou om vol energie en met voldoening te leven en werken.”
Margo Vermolen, senior HSP en burn-out coach en therapeut

Wat maakt Inspireer speciaal?

√  Ontspannend

“Blij dat ik nu weet hoe ik mezelf in de ‘uit-stand’ kan krijgen, weet hoe ik kan ontspannen. Uit mijn hoofd en in mijn lijf.”
Monique, HSP en burn-out coaching

√  Moeiteloos

“De totaal andere benadering, grotendeels vanuit onderbewustzijn, heeft me elke sessie ‘iets’ opgeleverd en me dichter bij mezelf en in mijn kracht gebracht.”
Linda, HSP en burn-out coaching

√  Inspirerend

“Hartcoherentie, meditatie en energetisch heeft voor mij een nieuwe wereld geopend. Daarom was het vooral voor mij in mijn creatieve vak erg boeiend.”

Gijs, HSP en burn-out coaching

inspireer, sensitiviteit en werk, boekcover

Gratis e-book Sensitiviteit en werk

Wil jij rust, energie, zingeving en inspiratie? 
De eerste hulp krijg je gratis met dit e-book.
Sensitiviteit en werk geeft je inzicht en tips.
In PDF formaat, geschikt voor PC en tablet. 

Ben je hoogsensitief of heb je een burn-out?

“Mijn drukke werkplek overprikkelt me.”
“Groepen komen teveel binnen.”
“Ik ben snel geëmotioneerd, moe.” 

“Ik zit stuk en ik ben moe.”
“Ik voel me niet fit, slaap slecht.”
“Ik heb onrust in mijn hoofd en lijf.”